Paylaş | 
 

 İblis Efendisi Alımları,

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Ölümlü Kılıç
yönetim
avatar
yönetim
___________________



MesajKonu: İblis Efendisi Alımları,   Çarş. Ağus. 06, 2014 2:46 pm


Irk hakkında ayrıntılı bilgiye ulaşmak için tıklayınız.
Bir iblis efendisi olmak için;

    Karakterinizin yaşı,
    Usta olduğu büyüler, bu kısım yalnızca elli yaşının üzerindeki iblis efendileri içindir - seçim konusunda bir kısıtlama yoktur. Fazla abartmayacağınızı umuyoruz.
    Hangi şehirde yaşadığı, şehirlerin baş iblis efendileri daha sonra belirlenecektir.
    Konsey destekçisi mi yoksa yasa karşıtı mı; kurgunuzda bunu gizliyorsanız pek önemli bir şey de değil. Cevaplayamayabilirsiniz..
    Karakterinizin dış görünüşündeki bir tuhaflık; bu özellikle en önemli alan olduğu için ve kimsenin karakterini bir hilkat garibesi yapmayı istemeyeceğini bildiğimiz için gözlerinde veya sadece kulağında veya boynunun arkasında bir değişiklikten söz edebilirsiniz. Saçları yeşil bile olabilir. Büyük bir şey olsun istemiyoruz sadece bir şey olsun istiyoruz.

Yukarıdaki bilgi formunu doldurmanız yeterlidir.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://pandemonium.cool.st
Felix Houston
iblis efendisi
iblis efendisi
___________________



MesajKonu: Geri: İblis Efendisi Alımları,   Cuma Ağus. 08, 2014 6:51 pm

Karakterinizin yaşı, 29 yıldır yaşıyoruz oh oh
Hangi şehirde yaşadığı, geziyo ama şu an new york olsun
Konsey destekçisi mi yoksa yasa karşıtı mı; ilgilenmiyo ama karşıtı da değil
Karakterinizin dış görünüşündeki bir tuhaflık; sırtında kanat şeklinde iz var ama çok düzensiz yani çirkin duruyo .s *YARATICILIK LOADING*
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Violet Valliant
iblis efendisi
avatar
iblis efendisi
___________________



MesajKonu: Geri: İblis Efendisi Alımları,   Cuma Ağus. 08, 2014 9:48 pm

18,
paris,
ya violet'ı biliyosun üzgünlükten onu düşünmüyodur ama destekçisidir biraz hrld,
belinden beyaz tavuskuşu tüyleri çıkıyo ama çok uzun değiller ve seyrekler sdıfjsıorjg çünkü patronusu beyaz tavuskuşuydu ayyyyy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Katina Petropoulos
iblis efendisi
avatar
iblis efendisi
___________________



MesajKonu: Geri: İblis Efendisi Alımları,   Ptsi Ağus. 11, 2014 11:18 am

Şu an 21 yaşında bu güzel bir şey.
Nikita neredeyse orada. Lili Nikita'yı açana kadar YUNANİSTAN'DA GEZİYOR.
Hangi şehirde yaşadığı, şehirlerin baş iblis efendileri daha sonra belirlenecektir.
Katina gene mi muhalefetsin. Ama beyi ne derse de o olur. Şu an için umru dışısınız.
Makas tutarken parmakları çarpılıyor jfghjk ŞAKA YA. Omzunda derin bi pençe izi var. Bu kadar tşk.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Eirwen Floyd
nefilim
avatar
nefilim
___________________



MesajKonu: Geri: İblis Efendisi Alımları,   Ptsi Ağus. 11, 2014 1:03 pm

oley tamamlar
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Stefan Fuerst
iblis efendisi
avatar
iblis efendisi
___________________



MesajKonu: Geri: İblis Efendisi Alımları,   C.tesi Ağus. 16, 2014 11:51 am

Stefan Fuerst
20
Berlin
Destekçisi
Kulağının hemen arkasında uzun bi yara var.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Mathias Riordan
iblis efendisi
iblis efendisi
___________________



MesajKonu: Geri: İblis Efendisi Alımları,   C.tesi Ağus. 16, 2014 12:32 pm

32 fln galiba
gezip duruyo ama şu an londra
destekçisi
gözleri kurt gözü gibi beyazları yoq
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Vilem Otradovec
iblis efendisi
avatar
iblis efendisi
___________________



MesajKonu: Geri: İblis Efendisi Alımları,   Paz Ağus. 17, 2014 12:48 am

Vilem Otrhgfdfghj
27
Prag
karşıt
Sırtında kanat şeklinde bi yanık izi var.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Nikita Kravitz
iblis efendisi
avatar
iblis efendisi
___________________



MesajKonu: Geri: İblis Efendisi Alımları,   Paz Ağus. 17, 2014 5:55 pm

niki kravitz
büyük
söz konusu nikiyse asla bilemezsiniz
aslında yeşil aKHASFKLJSAHKFAKFSHKASGF BEKLEMİYODUNUZ Dİ Mİ ama bunu büyüyle kapatıyo çoğu zaman
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Menolly Reed
iblis efendisi
avatar
iblis efendisi
___________________



MesajKonu: Geri: İblis Efendisi Alımları,   Ptsi Ağus. 18, 2014 4:17 pm

memoli reed
24
where money is şu an nüyork
irislerinin çevresinde alevden gibi duran bi çember var yoğun duygular içindeyse YANIYOOO
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content

___________________



MesajKonu: Geri: İblis Efendisi Alımları,   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 

İblis Efendisi Alımları,

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: karakter işlemleri :: ırk seçimleri-